miercuri, 23 februarie 2011

Nesiguranta ,teama de a fi respinsi.Nu se poate să ne teamem atât de tare.

Why I can't forget about you? Why?
I know why .. but i don't want to admitt it.. 
That's why..
Because i loved and i'm still loving you
And i hate this part right here.
Because you don't deserve my love
Because you don't care about me..
Why should i care?
Why should i be a stupid girl... who love a stupid boy who hasn't loved her nerver..
Who forgot about her..
Who is trying to be happy..
Who have a sts like.. "I adore her.."
Why i can't adore someone?
That's why..
Because i don't deserve to be loved...
That's why..
Without love..
I'm nothing..
And i don't think another boy ... 
Will make me happy..
But another boy doesn't exist.
But no... other boys do exist..
But for me..
Only you exist... 
I'm a stupid.. the most stupid girl in the world...
That's why i'm still loving you like a stupid.. 



Azi,Claudiu mi-a oferit o idee.O idee la care probabil eu nu m-as fi gandit.Sau as fi ocolit-o.Dar acum spusa de alcineva pare chiar interesanta!
Vezi steaua aceea?Acea stea sunt eu, in celalalt capat al cerului esti tu, ambele stralucesc la fel de tare insa...Fie ca esti baiat,fie ca esti fata spui aceste fraze!
E imposibil sa nu o spui!
De obicei iubesti! De obicei suferi.Spune tu daca nu e asa?
Daca esti fata plangi.E ceva tipic noua!
Dar si baietii o fac!
Haide sa presupunem ca nu cunoastem baietii!
Ca nu stim nimic despre ei,despre ce fac ei in timpul liber.
Plang.Rad.Beau.Fumeza.Sex.Alcool.Femei.Sex.Fotbal.Barfa.
Asta credem noi!
Dar ei ce cred despre noi?
Plang.Telenovele.Rad.Fumeaza.Barfesc.Plang.Sufera.Iubesc.Doresc.Dragoste.O betie.Telenovela.Barfa.
Asta cred ei.
Majoritatea vor spune nu nu.Dar hai sa fim seriosi.Asa si e.Sexul opus.Daca nu ar fi ce ne-am face.Oricat am spune noi:''Ma descurc singur/a'',stim ca nu e asa.Niciodata atingerea unui barbat nu va avea concurenta.Sau sarutul ei pasional si in acelasi timid nu va putea fi schimbat cu nimic alceva.Niciodata imbratisarea calda nu va fi inlocuita.Ne uram intre noi,am vrea sa nu existe ,dar ii iubim.Ei sunt cei ce ne daruiesc un zambet,o floare,o lacrima ce apoi tot ei ne-o sterg .
Baietii pot avea multe defecte ca si noi de altfel.
Dar unul mă cam calcă pe nervi.Si acest defect il avem noi in comun!
Nesiguranta ,teama de a fi respinsi.Nu se poate să ne teamem atât de tare.
Eu am ajuns la concluzica ca pana in momentul in care nu incerci nu poti spune:DA sau Nu.Cum sa spui asta daca nici macar nu ai vorbit cu el/ea? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu