duminică, 27 februarie 2011

De ce eu as suporta daca voi nu ma suportati?

Am căzut de mii de ori,
N-ai stiut sa tragi de sfori!
Să ma ţi în vânt nu-i greu,
Am fost zmeul tău mereu!

  

Chirila...e un geniu.Pur si simplu.Uneori poate melodiile lui sunt singurele ce ma pot alina.Mai ales azi..acum..Cand simt ca nu am niciun rost..cand sunt singura..desi cu toata lumea.Sunt intr-o camera plina...si pustie..Peretii goi ma fac sa ma simt aiurea.Tu ma faci sa ma simt aiurea uneori.Atat de aiurea!
De ce o faci? Dar de ce te intreb pe tine asta!
Voi toti face-ti asta!De ce?
Pentru ca astia sunteti voi!Niste animale fara suflet!Niste demonii ce nu inteleg ca singuratatea poate fi uneori atat de dureroasa si alteori atat de  necesara
De a-ti intelege!.....Nuuu!Nu veti putea niciodata!
Azi mi-am propus sa nu plang !Nu azi!...Dar uite..o lacrima...o sterg.[Heii!Ai spus fara lacrimi]Fara lacrimi.Ma gandesc la tine.Tu esti zambetul,dar si lacrima mea.Esti motivul pentru care vreau sa ma trezesc!Poti sa fi totul!Dar nu vreau asta!Nu vreau sa fi totul.Pentru ca daca tu ai pleca intr-o zi asta ar insemna ca ar pleca totul!Ar pleca mintea...sufletul...speranta ca maine va fi mai bine!Asa ca nu vreau sa fi totul!
Vreau sa fi doar prezentul meu!Prezentul ce azi e prezent...maine trecut...poimane viitor!
Asta vreau sa fi tu!
Esti poate cel mai bun lucru din viata mea in ultima perioada!Esti poate singurul ce stie cand e bine..sau greu![Asta suna atat de...''Auzit''] Dar asta simt!Simt ca ''Te iubesc'' Tu esti o întâmplare fericită a vieţii mele!
Esti...Dar tu sti mai bine ce esti!
Dar eu? Ce sunt pentru tine.Sti...fiecare seara e pentru tine.Gandul meu duce mereu spre tine.Si desi nu ma astept mereu sa fie la fel si din partea ta, imi spun ca este! Totul e mai simplu asa!Iar dimineata! Tot tie.Cum ar putea altfel daca tu esti motivul pentru care ma ridic din nou si din nou!
Ceasul asta....tic-tac tic-tac tic-tac...Asa se duc secunde...secunde..Si eu tot incerc sa imi gasesc cuvinte..Niste cuvinte ce par a fi atat de simple.Dar nu stiti cat de grele sunt!
Sunt aceste cuvinte ce as prefera sa le spun cuiva..!Dar sti!Azi am descoperit ca nu am cui!De ce?
Poate pentru ca am descoperit ca daca vreau sa ies..nu am cu cine.Nu am un prieten care sa iasa cand am si eu nevoie!Fiecare e dupa interes!
Si la ce m-as astepta la altii daca ,,cea mai buna prietena'' m-a facut sa ma simt ca un nimic..Da un nimic.Ei bine!Nu!Nimicul esti tu!De ce?
Pentru ca asta ai demonstrat!  
Soapte si cuvinte infiripate ici-colo eu nu sunt de-aici, si nici de-acolo.Nu sunt de nicaieri! Totul e aiurea..Totul e confuz si simt ca ince incet nu voi mai suporta nimic.Nimic.Da. 
De ce eu as suporta daca voi nu ma suportati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu