marți, 22 februarie 2011

Ai văzut ce minunat eşti?

Azi..m-am gandit ca ar trebui sa iti multumesc.
De ce?
Probabil pentru ca faci parte din viata mea.Dar nu..Nu e asta.Ci datorita faptului ca tu imi arati mereu partea buna a lucrurilor.Dar si pe cea urata.
Esti special.Si o sti!
Nu ştiu de câte ori mi-am spus că altă dată va fi diferit.
De data asta stiu ca e asa.Totul e diferit.
Eu sunt diferita!
Reusesti sa faci ce multi nu au reusit!
Dar nu uita că tu eşti cel care poate aduce un zâmbet pe buzele mele. Nu uita că numai tu ştii cum să imi faci ochii să lăcrimeze. Ai văzut ce minunat eşti?
Nu ştiu de câte ori am căutat fericirea  în oamenii şi lucrurile complicate. Dar am uitat că lucrurile simple sunt de ajuns pentru a-mi aduce fericirea. Un fulg care cade, un picur de ploaie, o rază de soare, un zâmbet al unui copil, un cuvânt bun spus la vremea potrivită…lucruri simple care-mi aduc fericirea. Tu ai puterea sa ma faci sa vad aceste lucruri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu