duminică, 27 martie 2011

Urasc sa zambesc!Ma simt vinovata pentru fiecare zambet.
Mi-e dor de tine...
Vreau sa te mai vad odata!Vreau sa iti simt atingerea pentru ultima data!
Vreau sa stiu ca e ultima privire!
Nu vreau sa traiesc toata viata cu acea amintirea a ochilor nostri goi  din 41..
TRAMVAI BLESTEMAT!!!!!!!!!
Acea privire.Intr-un fel am simtit ca era ultima data cand aveam sa te vad.Dar nu vruiam sa cred asta.Nu vreau sa cred ca nu te voi mai vedea niciodata!Ca nu vei fi decat in visele mele ce de ceva timp sunt atat de rare.
Rare pentru ca si timpul petrecut in pat desi e la fel de mult...nu e dormit!
Nu pot sa dorm.Sunt invadata de ganduri ce par a nu fi ale mele!!!
Si totusi sunt ale mele.De ce nu stiu cand te voi mai privi in ochii tai mari si adesea goi?
Dar erau acei ochii in care deseori ma pierdeam.De fapt in fata ta ma pierdeam. 
Tremuram mereu la gandul ca te voi vedea.Palmele...imi erau un ocean.
Acum...Nu sunt decat o..iluzie..
O speranta!!!
Nu pot pleca fara sa imi iau ramas-bun!
Mi-e dor de tine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu