luni, 28 martie 2011

Special post!!!

Ar fi trebuit sa iti spun mai des ca te iubesc! Nu doar prin cuvinte ci si prin fapte!
Am incercat mereu sa fiu o asa numita,,buna prietena''.Sau ca sa fim mai pe trend:Best frend!!
Daca mi-a iesit sau nu,numai tu stii!
Eu una recunosc ca mai in gluma mai in serios,ai fost speciala mea!
Aia prostuta! Mereu cu nasu pe sus!!!!Prietenia noastra sa recunoastem acum e ciudata!Ca si noi de altfel!!!!!
Ne facem rau si ne iubim!
Doua tampite!!!
X si y imi spun:Las-o ma!! Eu spun:Daa!De maine gata!!!
Dar..cum sa renunt eu la tine?Cand tu esti aia ce apare mereu sa imi faca viata un calvar??
Cine sa ma faca sa plang daca nu tu?
Pe cine sa urasc daca nu pe tine??
Cui sa scriu scrisori daca nu tie???
Cu cine sa petrec data de 19??
Cu tinee!!
Tu mereuu!
Apari cam mereu draga mea:)
Dar in final ceea ce conteaza nu este cum esti tu,ci cum te stiu eu!!
Iar cum te stiu eu nu te stie nimeni!!Doar eu!!






















I wanna believe in everything that you say



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu