marți, 29 martie 2011

Lasa-ma sa imi iau la revedere!

De ceva zile incerc sa imi dau seama de ceva!!! Ce anume ii face pe baietii sa se comporte asa???
Adica de exemplu ei au impresia ca noi nu suferim???
Adica stai asaa! Nu sunt de piatra! Ma doare cand tu te comporti asa cu mine! 
Macar de nu m-ar durea...Dar ma doare!! Plang ascult muzica trista!!Simt ca nu mai am niciun rost!!
Iar voi toti imi spuneti :Fi fericita!
Dar nu pot! Nu acum!!!

Nu cred ca cineva va putea curand sa iti ia locul!!!De fapt nimeni nu ti-l va lua.!Tu vei fi special in fiecare zi!!Si dupa anii imi voi aminti de tine!In fiecare relatie imi voi aminti de tine!Nu pot sa cred ca ai ales sa faci asta asa!
Ai plecat fara sa ma lasi sa imi iau macar la revedere!De ce?
De ce nu am stiut ca acea zi va fi ultima in care iti voi putea privi ochii!
In care stiam ca aveam sa fie ultima data cand te tineam in brate!!Dar stiam!!!
Sau ceva in mine stia!!!!
Lasa-ma sa imi iau la revedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu