duminică, 20 martie 2011

La multi ani??!

Oare mereu trebuie sa folosim acest cuvant cu fiecare persoana intalnita??!Foarte rar mi se intampla sa nu spun cuiva,,ADIO''!
Cel mai dureros cuvant inventat vreodatata!
Dar tie de ce a trebuit sa ti-l spun??
Aaa daaa!
Anturajul in care ai inceput sa umbli m-a facut sa ma indepartez.De tine...chiar de tine..Tu cea care uneori puteai sa imi citesti in ochi!
Sau cel putin asta vedeam eu.Recunosc ca mereu m-ai socat!Ai avut acel aer ce uneori ma punea pe ganduri..puteai fi atat de maniaca.!Dar totusi erai atat de buna..cu mine,cu noi!
Cu tot ceea ce insemna noi!
Aveam sa numaram zilele pana ce ne intalneam!
Visam atat de departe!Eram departe!
Timpul petrecut una departe de cealalta ne-a facut intr-un fel sa ne indepartam iar in altul sa ne apropiem!
Am stiut ca totul avea sa se schimbe!Nimic nu poate fi frumos o eternitate!
Si totusi!Nu ma pot intelege chiar deloc..!
Daa!
Eu nu ma pot intelege.Cum dupa tot raul facut inca mai am sentimente pentru tine!?
Sunt  asa o fraiera..
Oare voi rupe vreodata poza cu noi??
Nu cred!
Locul ei e in rama!Si probabil ca acolo va ramane multi ani de acum inainte indiferent de ce se va mai intampla...
Destinul e crud.!
Viata e carte proasta ce  nu isi scuza deranjul!
Cineva m-a intrebat intr-o zi de ce tin la tine..
Sti ce a fost cel mai ciudat??Nu am stiut ce sa ii raspund!!!
Tin poate pentru  ca din prima zi am stiut ca esti o ciudata ce mereu va incerca sa fie ceva ce ar vrea ea sau altii!Dar va fi fata aia ce mereu va cauta iubirea in cele mai ciudate persoane!
Daaaa!
Pentru ca destinul asta ratat ne da sansa sa cunoastem persoane ce desi ne dezamagesc ,ceva ne face sa le iubim in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu