duminică, 24 aprilie 2011

Ceva lipseste

A trecut ceva timp.Imi era dor sa scriu, sa ma descarc! Sa visez..sa visez. Cat timp a trecut de cand nu am mai visat cu adevarat!
E probabil greu.Dar si mai greu e cand vezi ca esti singura. Singura,cu mii de persoane in jur.Mii..Hal de persoane.As prefera sa fiu singura.Dar nu se poate. Sunteti voi aici si ma futeti non stop la cap! Da voiii! Astia de imi spuneti ''Buna dimineata! ''
Va urasc! V-am mai spus asta?? Nu va pot suporta mastile astea! 
A trecut si Pastele asta. A fost poate cel mai frumos si mai trist Paste. Fericit: Am fost langa tine.
                                                                                                                                  Am sperat!
                                                                                                                                  Am zambit.
                                                                                                        Trist:  Am fost una departe una de alta                                                                                                                    Am plans.
                                                                                                                   Mi-a fost dor!
 Cam asa a decurs Pastele meu. Si acum imi dau seama ca imi este dor de o buna prietena! O sora! Un suflet. Nu ne vorbim. Nici nu iti poti da seama cat de dificil imi este. Nu tu: ,,Numai fa baloane'' , ''nu fi proasta''  ,,impedicato'' ''mai ai mult'' etc. Imi este dor! Imi este dor sa ne pierdem minutele impreuna asa fara rost! 
 Stii?? Esti inspiratia mea! Scriu in clipele astea triste in care imi este atat de dor de tine!!!!! Doamne! Suntem atat de ciudate! Una langa alta. Nu ne vorbim. Ne aruncam priviri pe ascuns intrebandu-ne:''Oare rade?'' Si ne spunem:,,Asta e un zambet fals?? e fericita?'' . Si doare  cand vezi alte persoane in locurile ce ieri,alaltaieri erai tu,eu! Poze in care nu apari. Spune tu!! Parca nici nu ar fi poza! De fapt mereu dupa ce fac o poza cu o persoana simt ca lipseste ceva! Lipsesti tu! 

Paste Fericit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu